Dag 15

13 mei 2016 - Shanghai, China

Vrijdag de 13e. Gelukkig niet voor ons. Het lijkt wel of dat hier een geluksdag is, want ik heb nog nooit zoveel bruidsparen gezien, en bijna allemaal in het rood. Man en vrouw. Vanmorgen zijn we weer rustig opgestart. Broodjes gehaald en die bij het stadion opgegeten. Daarna de metro gepakt en op zoek naar een auto dealer met Lamborghini's, Rolls Royces, mcLaren en pagani. Iets te duur, maar mooi om naar te kijken. Milo had zijn bal weer meegenomen en in Shanghai zijn heel veel parkjes, waar hij even kon voetballen en wij een lekker bakkie konden drinken. Vandaag was een koude, bewolkte dag. We willen nog graag een van de wolkenkrabbers gaan bezichtigen zodat we een mooi uitzicht hebben over de stad, maar dat is vandaag niet zo handig. Maar op de grond is ook genoeg te zien, wat een winkels en wat een mensen overal. Voor de lunch kwamen we in een grote eetbak terecht. Wat daar allemaal verkocht wordt! We zijn maar op safe gegaan in de mc donalds. Daarna weer verder gelopen in de richting van de rivier. Daar is een wandel promenade met uitzicht op de skyline. Veel fotomomenten dus voor heel veel mensen. Maar zo ontzettend mooi al die verlichten gebouwen. Uiteindelijk was het al weer laat en moesten we weer eten. Dit keer naar de Japanner. Ook hier weer lekker gegeten. Suxiao is klaar met het Chinese eten, ze verlangt naar speculaas, hutspot en zelfs pasta heeft ze trek in. Hoe bedoel je verwesterd! Komt goed uit, want morgen is de laatste dag hier!

1. Frank:
    13 mei 2016
    Hallo Petra en ook de rest,
    Leuk om jullie belevenissen te lezen en fijn dat Suxiao zo reageert. Goed dat jullie dit gedaan hebben!! Je schrijft best leuk Petra, zou je wat mee moeten doen!
    Groetjes uit zonnig Twente van ons alle drie!